duminică, 28 septembrie 2014

sTOPs on SEE HAIKU ... DOWN THERE / INDIAN KUKAI #7


2 comentarii:

STOPS spunea...

Daniel Georgescu DOMNULE HOTARANU, PENTRU CA NU ÎNȚELEGEȚI SENSUL POSTĂRII, VA DEDIC O EPIGRAMĂ ...POATE AŞA !!!!!!
1 oră · Editat · Îmi place

Daniel Georgescu Vai saracu' cap al tău
nu te-ajută când ţi-e greu
nu-l mai chinui matale - ...Vezi mai mult
1 oră · Îmi place

Cacerovschi Marius Fata e draguta, dar intr-adevar, parca ar fi imbracat vestonul tatalui ei ...
1 oră · Îmi place

Vasile Stoian Era imposibil ca sa nu apara cineva sa nu dea cu palma in r....t, "Felicitari " dl Hotaranu daca asta-i tot ce ati inteles...Dar sa stiti ca parca si pe dvs, va cam sringe cravata de git! Scuze ,asa se vede in fotografie dar daca e asa, cred ca stim motivul.Sanatate!
58 minute · Îmi place · 1

Nicu Stops Stopel RIME ? tău greu matale doare ??? !!!! Dumneata ai avut BLEO ... ? Azi cu complicații ... VREO ? Ești inoxidabil la ȘARM ... Sau te excită BLEOJANDARM ?!
41 minute · Îmi place

Vasile Stoian EXpertii grafologi sustin ca unii gindesc ....asa cum scriu.
38 minute · Nu-mi mai place · 2

Daniel Georgescu Domnule Stopel nu ați înțeles!!! Dl. Stoian se referea la dumneavoastră, asa ca nu înțeleg de ce va place comentariul dânsului. Uitați de exemplu un catren pentru dumneavoastră!!!, cu scuzele de rigoare
14 minute · Editat · Îmi place

Daniel Georgescu Întrebarea este veche,
Serioasă - nu glumesc -
Dacă proștii n-au pereche,...Vezi mai mult
25 minute · Îmi place

Nicu Stops Stopel CATREN = 4 VERSURI RITMATE & RIMATE, EPIGRAMA=CATREN +POANTĂ FINALĂ !! FĂRĂ POANTĂ E MADRIGAL ... FĂRĂ RIME e VERSURI ALBE ... LA NIPONI E SENRYU DAR CU UMOR NEGRU ...
22 minute · Îmi place · 1

Nicu Stops Stopel ÎNMULȚIREA... dacă nu e vreo sihastră Poate-o știe ... mama DVS ...

STOPS spunea...

Marlon Juvet says:
Octombrie 3, 2014 at 9:25 am
@all: dacă îl deranjează şi are ceva de comentat, nu credeți că ar trebui să comenteze el? Am vrut pur şi simplu să spun că, după ce i-a permis lui RH să se …. în blogul lui luni de zile, să nu se mire că nu mai vine nimeni să citească şi să comenteze aici. Asta e tot.
@STOPS – tataie, ţi-am mai spus, cu argumente, că locul tău e în altă parte. Nu expunându-ţi idiosincraziile pe bloguri.

stopsy says:
Octombrie 5, 2014 at 9:35 am
@MARLON
Bine vere, sunt totuși vremuri de conlucrare ospitalieră nu de dezbinare … d-aia vă invit pe toți juvețenii panduri democrați la … TORTUL LUI PUTIN … are birthday pe 7 oct. !

stopsy says:
Octombrie 5, 2014 at 9:36 am
http://stops-caleidoscop.blogspot.ro/2014/10/happy-birhday-to-our-big-beary-brother.html

Marlon Juvet says:
Octombrie 5, 2014 at 10:52 am
@STOPS: …..adică la balamuc, pentru că văd că te faci că nu înţelegi.

stopsy says:
Octombrie 6, 2014 at 2:12 pm
O crasă impostură constatăm mai sus, căci oltenii năcăhjâți, săraci dar hotărâți, exclamă altruiști “firarmamamiaaldreak” fără să dea cu fecalele lateral … cum remarcă dl ION !!