duminică, 16 noiembrie 2014

MĂMĂLIGOI ARS ...



2 comentarii:

STOPS spunea...

Nicu Stops Stopel PENTRU LINIȘTE LA redacția OBSERVATORUL MILITAR ... Patriarhul Daniel a executat o piruetă ideologică de la ora 17.00 17.11.014: „În istoria poporului român, adesea Dumnezeu a lucrat chiar şi prin oameni străini de neamul nostru“
acum 3 minute · Editat · Îmi place

Nicu Stops Stopel Sigur urmează un articol ȚAIS de ISTORICOOL SHPERLEA ...

STOPS spunea...

Ananie Gagniuc O să ne dârdâie cracii, o să ne ia toţi dracii, tot la coada vacii, ca săracii...Găseşte tu alte rime...
19 noiembrie la 09:35 · Editat · Nu-mi mai place · 3

Calimandruc Gheorghe ... da` cu IAR N-Am bani, o ştiţi domnule Ananie ?
19 noiembrie la 09:41 · Îmi place · 1

Ananie Gagniuc De-o viaţă!
19 noiembrie la 09:43 · Nu-mi mai place · 2

Nicu Stops Stopel FMI și cu ciracii ... vrea femei să care sacii .... babele aduc colaci ... pomenind cei daci ... din traci! (orice link cu urmașul autorului etichetei DUCKS FROM TRUCKS ... poate fi și POaNTA aluzivă )
Fotografie de la Nicu Stops Stopel.
19 noiembrie la 10:06 · Îmi place · 2

Dan Stefanescu Să c--IARNA!
19 noiembrie la 10:08 · Îmi place · 1

Dan Stefanescu Deocamdată are treabă cu "tzunkhaus"Her..haus!
19 noiembrie la 10:30 · Nu-mi mai place · 2

Nicu Stops Stopel Mulțumescu-ți ANANIE ! Știu că nu mai bei tărie ... D-aia să-i tratăm nemțește (sugă-se ... pe românește !!) CATREN WITH SUCK ON DIASPORA.RROM
Fotografie de la Nicu Stops Stopel.
19 noiembrie la 12:54 · Îmi place · 1

Vasile Predescu IAR N-Am bani
19 noiembrie la 13:25 · Îmi place · 2

Dan Stefanescu La o țâță "dictatul" de la Viena iar cealaltă
țâță ""dictatul de la Berlin!
19 noiembrie la 13:35 · Îmi place · 1

Viorel Ioan ...da, dar adevarul adevarat este, ca intotdeauna...LA MIJOC !
19 noiembrie la 15:45 · Nu-mi mai place · 3

Elena Gheorghiu Iar namila din iar maroc vine iar asi cu iarta Doamne pe natangul asta
19 noiembrie la 23:22 · Nu-mi mai place